Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2163
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіла, Світлана-
dc.contributor.authorЛозинська, Ірина-
dc.contributor.authorВовк, Лілія-
dc.date.accessioned2023-05-18T05:37:11Z-
dc.date.available2023-05-18T05:37:11Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБіла, Світлана. Теоретико-методичні засади вивчення історії повсякдення Дрогобиччини (1944-1953 рр.) у старшій школі / С. Біла, І. Лозинська, Л. Вовк // Проблеми гуманітарних наук : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Ю. Стецик, Р. Попп, Г. Гриценко та ін.]. - Дрогобич : Вид. дім "Гельветика", 2021. - Вип. 7/49 : Історія. - С. 13-53.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2163-
dc.description.abstractМета дослідження розгляд ефективних форм, засобів і методичних прийомів вивчення історії повсякдення Дрогобиччини у 30–50-і рр. ХХ ст. Методологія дослідження базується на загальнонаукових методах (аналізу, синтезу, верифікації та узагальнення), а також на методологічних підходах мікроісторії, зокрема методі усної історії. Наукова новизна полягає у тому, що вперше висвітлено теоретико-методичні засади вивчення історії повсякдення післявоєнного Дрогобича у школі. Висновки. Для вивчення історії повсякдення Дрогобиччини у 30–50-і рр. ХХ ст. необхідно під час практичних занять або роботи історико-краєзнавчого факультативу і гуртка організовувати самостійну роботу учнів з писемними та візуальними джерелами. Найбільш доступні й водночас найбільш ефективні візуальні засоби для вивчення повсякденної історії регіону – фотографії. Провідними методами вивчення старшокласниками повсякденної історії є творчо-пошукові проєкти та застосування методу усної історії. Саме спогади тогочасних мешканців Дрогобиччини відображають найбільш повно ментальну мікроісторію регіону, мрії, потреби, переживання, емоції, побут, традиції, особливості дозвілля та відпочинку пересічних людей. Учні, беручи інтерв’ю, мимовільно емпатійно переживають за родичів та знайомих, які жили у недалекому минулому.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectфотографіїuk_UA
dc.subjectтворчо-пошукові проектиuk_UA
dc.subjectметод усної історіїuk_UA
dc.subjectповсякденняuk_UA
dc.titleТеоретико-методичні засади вивчення історії повсякдення Дрогобиччини (1944-1953 рр.) у старшій школіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:2021 № 7/49

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
234430-Текст статті-544346-1-10-20210719.pdf2,23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.