Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1880
Назва: Хорова театралізація: теоретичний та історичний дискурс
Автори: Гоцик, Соломія
Ороновська, Лариса
Ключові слова: хорова театралізація
хорова вистава.
культурно-просвітницька робота
музичне мистецтво,
театральність
виконавська діяльність
«диригент- режисер»
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Гоцик, Соломія. Хорова театралізація: теоретичний та історичний дискурс / С. Гоцик, Л. Ороновська // Теорія та практика мистецької едукації у цивілізаційних викликах сьогодення : матеріали VII Міжнародної науково практичної конференції : збірник / ДДПУ ім. І. Франка, ТНПУ ім. В. Гнатюка, Ун-т ім. Яна Кохановського (Польща) та ін. ; ред.-упоряд.: З. Гнатів, Т. Медвідь. - Дрогобич : ДДПУ ім. Івана Франка, 2023. - С. 202-205.
Короткий огляд (реферат): Пропонована публікація є спробою аналізу та висвітлення історико теоретичних аспектів концепції розвитку хорової театралізації. Багато в чому це обґрунтовано спрямованістю до поєднання різних напрямів у мистецтві. Внаслідок цього розвиваються нові форми, стираються кордони академічно виділилися три пласти – фольклорний, академічний та розважально-побутовий. Сценічна репрезентативність та театралізація в хоровому виконавстві є невід'ємним атрибутом сучасної музичної культури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1880
Розташовується у зібраннях:Теорія та практика мистецької едукації у цивілізаційних викликах сьогодення : матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник конф.-203-206.pdf525,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.