Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1612
Назва: Комунікативна спрямованість навчального процесу як необхідна передумова розвитку у студентів мотивації до вивчення іноземної мови
Автори: Малінка, Олена
Ключові слова: комунікативна спрямованість
комунікативний підхід
мотивація
вивчення іноземних мов
мовленнєва діяльність
мовленнєва ситуація
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Малінка, Олена. Комунікативна спрямованість навчального процесу як необхідна передумова розвитку у студентів мотивації до вивчення іноземної мови / О. Малінка // Молодь і ринок. - 2019. - № 5. - С. 79-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано необхідність організації процесу навчання студентів іноземної мови як процесу, спрямованого на розвиток їхніх комунікативних умінь та навичок. Розкрито зв’язок між комунікативною спрямованістю навчання та розвитком мотивації до вивчення даної дисципліни; з’ясовано, що саме комунікативно-пізнавальна потреба є “пусковим механізмом” мовленнєвої діяльності, і обґрунтовано важливість створення мовленнєвих ситуацій в процесі навчання іноземної мови. На основі аналізу теоретичних праць вітчизняних та зарубіжних вчених визначено сутність комунікативного підходу, його основні принципи, та розглянуто методи, що використовуються в межах даного підходу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1612
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
171036-Текст статті-377797-1-10-20190621.pdf360,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.