Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1609
Назва: Професійна компетентність та самореалізація студентів як педагогічна проблема
Автори: Гаврилюк, Наталія
Ключові слова: професіоналізація
професійне становлення
професійна компетентність
професійне самовизначення
професійне навчання
аграрна освіта
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Гаврилюк, Н. Професійна компетентність та самореалізація студентів як педагогічна проблема / Н. Гаврилюк // Молодь і ринок. - 2019. - № 5. - С. 62-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): Окреслено важливість проблеми становлення вищої аграрної освіти в Україні. Здійснено аналіз літературних джерел, в яких розкривається сутність понять “професіоналізація”, “професійна ідентифікація”, “професійний розвиток”, “професійне становлення”, “професійна компетентність”, “професійна ідентичність”, “професійне самовизначення”, “професійне навчання”. Виявлено, що професійна компетентність тлумачитися по-різному, хоча наявні певні схожості. Здійснено огляд ключових компонентів поняття “професійна компетентність”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1609
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
171028-Текст статті-377783-1-10-20190621.pdf247,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.