Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1606
Назва: Theoretical basis for the development of foreign grammatical competencein the process of students of philological specialities training
Інші назви: Теоретичні засади розвитку іншомовної граматичної компетентості у процесі підготовки студентів філологічних спеціальностей
Автори: Mahdyuk, Olha
Ключові слова: grammatical competence
граматична компетентність
students of philological specialities
студенти філологічних спеціальностей
foreign language studying
вивчення іноземної мови
methods
методи
approaches
підходи
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Магдюк, Ольга. Теоретичні засади розвитку іншомовної граматичної компетентості у процесі підготовки студентів філологічних спеціальностей / О. Магдюк // Молодь і ринок. - 2019. - № 5. - С. 45-49.
Короткий огляд (реферат): У статті зроблено спробу обґрунтувати думку, що граматична компетентність забезпечує систематичне знання студентами лексичних, морфологічних, синтаксичних, фонетичних і правописних аспектів мови для побудови значущих і послідовних висловлювань; володіння граматичними поняттями, а також засобами вираження граматичних категорій; уміння та навички адекватно використовувати граматичні явища в мовленнєвій діяльності в різних комунікаційних ситуаціях для вирішення мовленнєво-психічних задач. Наголошено на важливості підвищення обізнаності вчителів щодо різноманітності методів і підходів у процесі підготовки студентів філологічних спеціальностей з іноземної мови. Основні підходи свідомо-комунікативного методу були запропоновані як важливий компонент розвитку граматичної компетентності. Встановлено, що особливості професійної мовної освіти у вищій освіті включають наявність певних часових обмежень; групова робота, а не індивідуальна робота; вік студентів; неможливість безпосередньо занурити всіх студентів у мовне середовище у процесі вивчення іноземної мови. Це передбачає необхідність розробки нових методів навчання, зокрема, методів формування інземної граматичної компетентності з використанням елементів загальноприйнятих та альтернативних методів навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1606
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
171003-Текст статті-377756-1-10-20190621.pdf388,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.