Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1601
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКвас, Олена-
dc.contributor.authorЗеман, Іванна-
dc.date.accessioned2022-05-31T11:47:30Z-
dc.date.available2022-05-31T11:47:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКвас, Олена. Музейна педагогіка як інструмент розширення освітнього простору / О. Квас, І. Земан // Молодь і ринок. - 2019. - № 5. - С. 12-17. - . в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1601-
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду музейної педагогіки як важливого інструменту розширення освітнього простору. Вітчизняна музейна педагогіка активно шукає нові форми організації навчальної діяльності. Одним з важливих завдань наближення музейної педагогіки до навчальної практики є визначення й апробація принципів, методів, прийомів роботи музеїв з учнями та студентами. Все більша низка музеїв адаптують свої пропозиції до потреб освітян, проводять консультації та тренінги для вчителів, щоб максимально використати свій потенціал музейної колекції.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectмузейна педагогікаuk_UA
dc.subjectмузейні експозиціїuk_UA
dc.subjectосвітній простірuk_UA
dc.subjectмузейна комунікаціяuk_UA
dc.titleМузейна педагогіка як інструмент розширення освітнього просторуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
170961-Текст статті-377700-1-10-20190620.pdf465,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.