Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1550
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІвасів, Наталія-
dc.date.accessioned2022-05-25T09:37:43Z-
dc.date.available2022-05-25T09:37:43Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationІвасів, Наталія. Інтегрований підхід до професійної іншомовної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства / Н. Івасів // Молодь і ринок. - 2019. - № 3. - С. 97-101. - Бібліогр. в кінці стuk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1550-
dc.description.abstractРозглядається проблема застосування інтегрованого підходу до професійної іншомовної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства. Крізь призму інтегрованого підходу висвітлюється інтегроване вивчення змісту та мови (CLIL – Content and Language Integrated Learning), в основі якого є паралельне набуття професійних і мовних компетенцій. Інтегрований підхід сприяє встановленню міжпредметних зв’язків з навчальною дисципліною “Іноземна мова професійного спрямування” і дисциплінами циклу професійної та практичної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectінтегрований підхідuk_UA
dc.subjectпрофесійна іншомовна підготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутні фахівці з туризмознавстваuk_UA
dc.titleІнтегрований підхід до професійної іншомовної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавстваuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
166283-Текст статті-364882-1-10-20190508.pdf282,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.