Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1549
Назва: Концептуальні ідеї музичної педагогіки Станіслава Людкевича в контексті епохи
Автори: Кобрин, Наталія
Ключові слова: музично-педагогічна спадщина
професійна музична освіта
Вищий музичний інститут ім. Миколи Лисенка
С. Людкевич
Галичина
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Кобрин, Наталія. Концептуальні ідеї музичної педагогіки Станіслава Людкевича в контексті епохи / Н. Кобрин // Молодь і ринок. - 2019. - № 3. - С. 91-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): Педагогічна частина спадщини С. Людкевича є дуже вагомим явищем у контексті розвитку української системи музичної освіти та виховання в ХХ ст. У статті проаналізовано триєдність організаційного, концептуально-методичного й дидактичного напрямку музично-педагогічної діяльності митця. Автор розглядає опорні ідеї й поняття музичної педагогіки С. Людкевича – музика як суть інтелекту українців, її етичний сенс, природний співучий інстинкт дитини, “омузикалення”, синтетична освіта музиканта, що засвідчують увагу композитора до музичного виховання як до загально суспільної проблеми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1549
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
166282-Текст статті-364880-1-10-20190508.pdf488,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.