Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1545
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатвіїв-Лозинська, Юлія-
dc.date.accessioned2022-05-25T08:41:46Z-
dc.date.available2022-05-25T08:41:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМатвіїв-Лозинська, Юлія. Особливості застосування віртуального навчального середовища у контексті іншомовної підготовки фахівців / Ю. Матвіїв-Лозинська // Молодь і ринок. - 2019. - № 3. - С. 70-74. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1545-
dc.description.abstractУ статті розглянуто суть віртуального навчального середовища у закладах вищої освіти. Підтверджено, що у підготовці фахівців важливе місце займає електронне навчально-методичне забезпечення. Проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних фахівців, який свідчить, що у контексті дослідження не існує однозначного тлумачення сутності поняття віртуального навчального середовища. Представлено віртуальне навчальне середовище у контексті іншомовної підготовки фахівців. Наведено зразок комплексу віртуального навчального середовища з іноземної мови для майбутніх фахівців гуманітарних спеціальностей.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectвіртуальне навчальне середовищеuk_UA
dc.subjectіншомовна підготовкаuk_UA
dc.subjectфахівціuk_UA
dc.titleОсобливості застосування віртуального навчального середовища у контексті іншомовної підготовки фахівцівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
166141-Текст статті-364626-1-10-20190507.pdf342,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.