Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1544
Назва: Основні психолого-педагогічні вимоги до застосування інформаційних технологій в освітньому процесі початкової школи
Автори: Василиків, Іван
Ключові слова: інформаційні технології
психолого-педагогічні вимоги
Інтернет
мультимедіа
Microsoft Office
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Василиків, Іван. Основні психолого-педагогічні вимоги до застосування інформаційних технологій в освітньому процесі початкової школи / І. Василиків // Молодь і ринок. - 2019. - № 3. - С. 66-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснюється аналіз теоретико-методологічних засад і виникнення у дітей початкової школи умінь і досвіду роботи з інформаційними технологіями дозволив розкрити психолого-педагогічні плани використання комп’ютерних технологій, як прийому навчання, зважаючи котрих в освітньому процесі відкриває додаткові можливості підвищення рівня ефективності учіння.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1544
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
166140-Текст статті-364624-1-10-20190507.pdf269,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.