Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1520
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолісник-Гуменюк, Юлія-
dc.date.accessioned2022-05-23T08:46:16Z-
dc.date.available2022-05-23T08:46:16Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКолісник-Гуменюк, Юлія. Феноменологічний та системний наукові підходи у контексті підготовки викладачів професійно-художніх дисциплін / Ю. Колісник-Гуменюк // Молодь і ринок. - 2019. - № 2. - С. 102-106. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1520-
dc.description.abstractПідготовка сучасного викладача професійно-художніх дисциплін зорієнтована на формування професійних компетентностей, потребує чітко визначених освітніх цілей і мотивів, організації та проектування психолого-педагогічних умов навчального процесу, спрямованого на фахівця з сучасним типом професійного мислення, здатного до ефективного професійного саморозвитку та самореалізації. Конкуренція яка існує на сучасному ринку праці, зумовлює потребу формування професійно орієнтованих теоретичних і практичних знань і вмінь майбутніх фахівців, усвідомлення ними соціально-економічних змін на ринку праці, адекватного сприйняття цілей і мотивів професійної діяльності в художній царині та сучасних освітніх технологій. Удосконалення професійної підготовки майбутніх викладачів професійно-художніх дисциплін передбачає врахування низки загальнонаукових і психолого-педагогічних підходів серед яких ми виокремлюємо: феноменологічний та системний.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectфахівецьuk_UA
dc.subjectхудожня освітаuk_UA
dc.subjectхудожній профільuk_UA
dc.subjectфеноменологічний підхідuk_UA
dc.subjectсистемний підхідuk_UA
dc.titleФеноменологічний та системний наукові підходи у контексті підготовки викладачів професійно-художніх дисциплінuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
162829-Текст статті-355979-1-10-20190408.pdf339,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.