Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1506
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКобрій, Ольга-
dc.contributor.authorРенчка, Галина-
dc.date.accessioned2022-05-20T08:41:08Z-
dc.date.available2022-05-20T08:41:08Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКобрій, Ольга. Педагогічні умови досягнення самовизначення та самореалізації особистості / О. Кобрій, Г. Ренчка // Молодь і ринок. - 2019. - № 2. - С. 31-35. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1506-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується необхідність розкриття педагогічних умов досягнення особистістю самовизначення та самореалізації задля реформування змісту освіти. Вони стосуються забезпечення його індивідуалізації, проблемності, досвіду творчої діяльності, зменшення частки засвоюваної інформації, акценту на самостійній роботі учнів, а також демократизації стосунків з ними, прикладу педагога, його моральної позиції.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectсамовизначенняuk_UA
dc.subjectсамореалізаціяuk_UA
dc.subjectзміст освітиuk_UA
dc.subjectіндивідуалізаціяuk_UA
dc.subjectпроблемністьuk_UA
dc.subjectдосвід творчої діяльностіuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectдемократизація стосунківuk_UA
dc.titleПедагогічні умови досягнення самовизначення та самореалізації особистостіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
162705-Текст статті-355650-1-10-20190406.pdf245,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.