Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1502
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШоробура, Інна-
dc.contributor.authorТкаченко, Юляна-
dc.date.accessioned2022-05-20T06:46:35Z-
dc.date.available2022-05-20T06:46:35Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШоробура, Інна. Тренінгові технології у закладах вищої освіти / І. Шоробура, Ю. Ткаченко // Молодь і ринок. - 2019. - № 2. - С. 6-12. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1502-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність тренінгових технологій, їх ефективність у використанні в закладах вищої освіти. Звернено увагу на види тренінгу, зокрема соціально-психологічний, особистісного зростання, тематичний, комунікативний, психокорекційний, психотерапевтичний та ін. Акцентовано на структурі тренінгу: вступна частина, основна, заключна, розкрито їх зміст. Відмічено, що основними складовими тренінгу є: тренінгова група, коло, приладдя для тренінгу, тренер, правила групи, інтерактивні методи навчання, оцінювання ефективності тренінгу та ін. Також визначено принципи організації тренінгу, зокрема мотиваційність, парадоксальність, образність, спрямованість на застосування результатів та ін.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectтренінгові технологіїuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectвиди тренінгуuk_UA
dc.subjectструктура тренінгуuk_UA
dc.subjectпринципи організації тренінгуuk_UA
dc.titleТренінгові технології у закладах вищої освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
162683-Текст статті-355595-1-10-20190406.pdf291,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.