Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1499
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБровко, Катерина-
dc.date.accessioned2022-05-18T11:40:10Z-
dc.date.available2022-05-18T11:40:10Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБровко, Катерина. Діагностика стану сформованості корпоративної культури студентів університету / К. Бровко // Молодь і ринок. - 2019. - № 1. - С. 140-146. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1499-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються питання діагностики стану сформованості корпоративної культури студентів університету. Наведено особливості діагностики стану сформованості корпоративної культури студентів університету. Розкрито сутність поняття “корпоративна культура особистості”. Окреслено компонентну структуру корпоративної культури особистості. Визначено критерії, показники та рівні сформованості корпоративної культури студентів університету. Описано результати проведення діагностики.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectдіагностикаuk_UA
dc.subjectкорпоративна культураuk_UA
dc.subjectуніверситетuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.titleДіагностика стану сформованості корпоративної культури студентів університетуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
158767-Текст статті-346736-1-10-20190306.pdf1,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.