Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1448
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарбуза, Тетяна-
dc.date.accessioned2022-05-16T07:52:49Z-
dc.date.available2022-05-16T07:52:49Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГарбуза, Тетяна. Застосування моделі Blended Learning під час викладання курсу "Іноземна мова за професійним спрямуванням" / Т. Гарбуза // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 68-71. - Бібліогр. в кінці ст. 71.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1448-
dc.description.abstractУ статті розглядається освітня концепція, змішане навчання, яка поєднує в собі всі характеристики інформаційних освітніх технологій. На сьогодні серед учених немає єдиного погляду на зміст цього явища. На підставі аналізу наукової літератури автором проаналізований зміст та ознаки поняття “змішане навчання”, здійснена та узагальнена класифікація його моделей. Зазначено, що використання змішаного навчання у вищій освіті розв’язує проблеми індивідуалізації, інтенсифікації та оптимізації навчання, є найбільш логічною та природною еволюцією традиційної моделі навчання.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectтехнологіяuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікативні технологіїuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectмоделіuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.titleЗастосування моделі Blended Learning під час викладання курсу "Іноземна мова за професійним спрямуванням"uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
155505-Текст статті-338468-1-10-20190131.pdf231,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.