Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1444
Назва: Особливості розвитку художньо-образного мислення студентів інститутів мистецтв у процесі підготовки до самостійної діяльності
Автори: Гавран, Ірина
Ключові слова: емпатія
художньо-образне мислення
мистецтво
особистість
творчість
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Гавран, Ірина. Особливості розвитку художньо-образного мислення студентів інститутів мистецтв у процесі підготовки до самостійної діяльності / І. Гавран // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 51-54.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто окремі аспекти особливостей розвитку художньо-образного мислення студентів інститутів мистецтв у процесі підготовки до самостійної діяльності. Виявлено, що досліджене питання набуває актуальності у становленні майбутнього фахівця з огляду на емпатійність, яка є запорукою творчості та є важливим компонентом розвитку емоційного впливу щодо творів мистецтва шляхом співпереживання. Проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних науковців, який свідчить, що у контексті дослідження якості мистецької освіти, розглянуте питання є актуальним та вагомим щодо висвітленого поняття. Можна відзначити актуальність цієї проблематики у модернізації системи вищої освіти у світлі вимог Болонської декларації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1444
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
155440-Текст статті-338178-1-10-20190130.pdf319,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.