Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1442
Назва: Логіко-дидактичний аналіз процедури пояснення в контексті розвитку творчих пізнавальних умінь школярів у навчанні
Автори: Сарієнко, Володимир
Решетова, Ірина
Ключові слова: структура наукового знання
навчальний процес
процедура пояснення
логічні засоби пізнання
пізнавальна діяльність
початкова освіта
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Сарієнко, Володимир. Логіко-дидактичний аналіз процедури пояснення в контексті розвитку пізнавальних умінь школярів у навчанні / В. Сарієнко, І. Решетова // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 38-44.
Короткий огляд (реферат): У статті на основі логіко-структурного аналізу наукового знання розглядається сутність, зміст і структура процедури пояснення, її місце і роль в загальній системі пізнавального процесу та її проекція на навчальний процес у школі. Визначається предмет пізнавальної діяльності школярів у процесі навчання. Розкривається зміст процедурно-операційного способу навчання, описується технологія виконання процедури пояснення в межах зазначеного способу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1442
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
155438-Текст статті-338174-1-10-20190130.pdf358,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.