Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1438
Назва: Апробовані моделі розвитку суб'єктності особистості учнів як емпірична верифікація результативності гуманітарно-орієнтованого освітнього середовища
Автори: Галян, Олена
Ключові слова: суб’єктність
педагогічні ідеї
педагогічні моделі
авторські педагогічні системи
гуманітарність
освітнє середовище
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Галян, Олена. Апробовані моделі розвитку суб'єктності особистості учнів як емпірична верифікація результативності гуманітарно-орієнтованого освітнього середовища / О. Галян // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 12-18.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито провідні ідеї авторських педагогічних моделей та педагогічних концепцій ХХ століття, у яких втілено ставлення до школярів як до суб’єктів освітнього процесу. Змістово-процесовий аспекти вітчизняного та зарубіжного передового досвіду представлено в контексті створених психолого-педагогічних умов для вияву учнями істинної суб’єктності під час реалізації педагогами завдань навчання, виховання та розвитку вихованців. Розглянуті моделі організації освітнього середовища визнано емпіричною верифікацією результативності людиноцентрованого, смислоорієнтованого підходу в освіті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1438
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
155434-Текст статті-338159-1-10-20190130.pdf290,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.