Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1429
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСаксон, Хосейн-
dc.date.accessioned2022-05-13T07:58:24Z-
dc.date.available2022-05-13T07:58:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСаксон, Хосейн. Підходи до формування професійно значущих якостей майбутніх фахівців у закладах вищої освіти / Х. Саксон // Молодь і ринок. - 2018. - № 11. - С. 143-148.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1429-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичні аспекти формування професійно значущих якостей майбутніх фахівців у закладах вищої освіти. Наведено основні групи професійно значущих якостей майбутніх фахівців будь-якої сфери діяльності. Доведено, що професійно значущі якості є найважливішими чинниками професійної придатності майбутніх фахівців. Розкрито сутність процесу формування професійно значущих якостей майбутніх фахівців. Акцентується увага на педагогічних умовах формування професійно значущих якостей майбутніх фахівців у закладах вищої освіти.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectпрофесійно значущі якостіuk_UA
dc.subjectформування професійно значущих якостей майбутніх фахівцівuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.titleПідходи до формування професійно значущих якостей майбутніх фахівців у закладах вищої освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
152281-Текст статті-329115-1-10-20181221.pdf256,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.