Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1425
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмеречак, Леся-
dc.date.accessioned2022-05-12T12:02:43Z-
dc.date.available2022-05-12T12:02:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСмеречак, Леся. Особливості педагогічної діяльності викладача вищої школи / Л. Смеречак // Молодь і ринок. - 2018. - № 11. - С. 125-129.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1425-
dc.description.abstractАвтором здійснено спробу проаналізувати особливості педагогічної діяльності викладача педагогічного університету в сучасних умовах. Аргументовано, що викладач повинен забезпечити повний цикл взаємодії “абітурієнт-студент-випускник” щодо цінностей, норм, традицій випускової кафедри, факультету, закладу вищої освіти. На основі аналізу наукових розвідок сучасних досліджень виокремлено такі основні компоненти діяльності викладача педагогічного університету: гностичний, комунікативний, організаційний.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectструктурні компоненти педагогічної діяльностіuk_UA
dc.titleОсобливості педагогічної діяльності викладача вищої школиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
152275-Текст статті-329103-1-10-20181221.pdf244 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.