Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1421
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКошелєв, Олександр-
dc.contributor.authorГринько, Вікторія-
dc.date.accessioned2022-05-12T11:44:45Z-
dc.date.available2022-05-12T11:44:45Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКошелєв, Олександр. Навчальний STREAM-проект в курсі математики педагогічного закладу вищої освіти / О. Кошелєв, В. Гринько // Молодь і ринок. - 2018. - № 11. - С. 100-104.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1421-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню особливостей сучасної STEM-освіти та з’ясуванню дидактичних особливостей її реалізації. Авторами розроблений навчальний STREAM-проект “Час і його вимірювання”, який пов’язаний із вивченням розділу “Величини” в курсі математики студентами педагогічного закладу вищої освіти і який дозволяє органічно інтегрувати знання з різних дисциплін під час розв’язання реальних проблем. Зазначено, що участь майбутніх педагогів у навчальних STEM/STEAM/STREAМ-проектах є однією з передумов активного впровадження STEM-освіти в освітній процес шкіл, оскільки саме в такій діяльності відбувається розвиток та формування професійних компетентностей сучасного вчителя.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectSTEM-освітаuk_UA
dc.subjectSTEM/STEAM/STREAМ-проектuk_UA
dc.subjectнавчальний проектuk_UA
dc.subjectнавчання математикиuk_UA
dc.subjectсучасний вчительuk_UA
dc.titleНавчальний STREAM-проект в курсі математики педагогічного закладу вищої освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
152098-Текст статті-328713-1-10-20181220 (1).pdf275,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.