Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1391
Назва: Поліхудожня підготовка майбутнього вчителя музики: зміст і структура, орієнтири для діагностування
Автори: Гаоян, Ся
Ключові слова: майбутній учитель музики
музично-теоретичні дисципліни
поліхудожня підготовленість
компонентна структура поліхудожньої підготовленості
критерії
показники
гіпотетичні рівні
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Гаоян, Ся. Поліхудожня підготовка майбутнього вчителя музики: зміст і структура, для діагностування / С. Гаоян // Молодь і ринок. - 2018. - № 10. - С. 147-151.
Короткий огляд (реферат): У статті актуалізовано поняття поліхудожньої підготовки та поліхудожньої підготовленості як її результату. Окреслено поліхудожній потенціал музично-теоретичних дисциплін у фаховій підготовці майбутнього вчителя музики. Показано місце курсів історії музики та аналізу музичних творів як змістово оптимальних для поліхудожньої підготовки, що проектується в інші музично-теоретичні та фахові дисципліни. Описано зміст структурних компонентів поліхудожньої підготовленості в контексті вивчення історії музики та аналізу музичних творів. Обґрунтовано критерії, показники та спрогнозовано можливі рівні, передбачена варіативність проявів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1391
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
147044-Текст статті-317039-1-10-20181111.pdf266,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.