Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1365
Назва: Онтологічний сенс кордоцентризму у філософії освіти
Автори: Коновальчук, Валентина
Ключові слова: кордоцентризм
філософія серця
пізнання
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Коновальчук, Валентина Онтологічний сенс кордоцентризму у філософії освіти / В. Коновальчук // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, О. А. Ткаченко, Т. І. Біленко та ін.]. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франк, 2015. – Вип. 32 : Філософія. – С. 200-211
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена науковій рефлексії проблеми «філософії серця» у системі пізнавальної діяльності людини тарозвитку її особистості. Висловлюється ідея щодо розробки освітньої пара-дигми, яка відображає розвиток особистості як цілісної духовно-моральної сутності, перспективного напряму сучасної філософії освіти. Орієнтована на формально-інформативні та операційно-технічні цінності, освіта спроможна забезпечити технократичнийсвітогляд, статус функціонера вузької спеціалізації. Альтернативоюдуховному руйнуванню людини є розвиток цілісного духовно-еко-логічного світогляду на засадах кордоцентризму. Із цією метоюробиться спроба освоєння досвіду різних систем пізнання, які стосуються проблеми цілісної природи людини на основі еволюції кордогностичних ідей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1365
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Філософія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
коновальчук.pdf221,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.