Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1351
Назва: Вихідні положення екзистенціалізму в кіномистецтві: онтологічна проблематика
Автори: Бурий, Андрій
Ключові слова: онтологія
екзистенціалізм
кіномистецтво
буття
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Бурий, Андрій Вихідні положення екзистенціалізму в кіномистецтві: онтологічна проблематика / А. Бурий // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / [редкол.: Н. В. Скотна, О. А. Ткаченко, Т. І. Біленко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франк, 2015. – Вип. 32 : Філософія. – С. 24-40
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано положення про те, що кінематограф постає своєрідним способом філософування та індикатором духовних процесів у суспільстві, перебуваючи у синхронності з актуальними тенденціями філософської думки свого часу. Проаналізовано окреміположення онтологічного вчення екзистенціалізму крізь призму проблеми людського існування. Розглянуто простір і час як апріорнімоменти нашого буття, встановлено можливість тлумачення буття як специфічної форми поневолення людини. Актуалізовано кінематографічні рецепції екзистенціалістської онтології. Зокрема, здійснено філософський аналіз тих форм кіномистецтва, у яких найбільш яскраво подавались ті риси й детермінанти людського існування, що вписуються у характерне для екзистенціалізму розведення онтичного й онтологічного статусу буття людини порівняно з іншими видами сущого
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1351
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Філософія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
бурий.pdf269,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.