Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1303
Назва: Педагогічні умови формування виконавської уваги майбутнього вчителя музики в процесі фортепіанної підготовки
Автори: Фейфей, Сюй
Ключові слова: майбутній вчитель музики
виконавська увага
музично-виконавський процес
педагогічні умови
фортепіанна підготовка
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Фейфей, Сюй. Педагогічні умови формування виконавської уваги майбутнього вчителя музики в процесі фортепіанної підготовки / С. Фейфей // Молодь і ринок. - 2018. - № 9. - С. 127-131.
Короткий огляд (реферат): У статті актуалізовано проблему формування виконавської уваги майбутнього вчителя музики в процесі фортепіанної підготовки. В результаті проведеного діагностичного етапу дослідження було виявлено ряд проблем щодо рівня сформованості даного феномену, врахування яких дозволило авторові сформулювати педагогічні умови, що сприяють інтенсифікації формування виконавської уваги студентів. Підкреслено необхідність організації навчання з орієнтацією нa усвідомлення й активне засвоєння студентами інформації щодо функцій, механізмів дії та властивостей уваги в діяльності піаніста-виконавця. Наголошено на підсиленні пізнавального інтересу студента до фортепіанного виконавського мистецтва шляхом урахування при підборі репертуару, яким має оволодіти майбутній учитель музики, його вподобань, бажань та можливостей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1303
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
144325-Текст статті-309950-1-10-20181013.pdf266,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.