Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1281
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДобіжа, Василь-
dc.contributor.authorКолесник, Олександр-
dc.date.accessioned2022-04-29T08:07:00Z-
dc.date.available2022-04-29T08:07:00Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДобіжа, Василь Філософські погляди на проблеми та перспективи виховання патріотичної молоді / В. Добіжа, О. Колесник // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, О. А. Ткаченко, Т. І. Біленко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2020. – Вип. 41 : Філософія. – С. 137-147uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1281-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано значення філософії в контексті цивільно-патріотичного і духовно-морального виховання студентської молоді. У дослідженні розглянуті можливості філософії в контексті формування духовних і патріотичних цінностей. У цьому аспекті освіта й вихо-вання мають поставати визначальним консолідуючим, роз-вивальним, стабілізуючим, науково-пізнавальним та куль-турно-освітнім інститутом суспільства, громадянсько-патріотичного становлення молоді, формування в неї історичної пам’яті. У такій спосіб варто вчити молодих людей здійснювати оцінку історичних явищ на основі принципів історичної достовірності, науковості, гуманізму, доброчинності, а також із позицій безпеки та забезпечення взаємозв’язку між поколіннями, створення гарантій безпеки української нації. Актуальною постає реалізація принципу: «Моя школа – мій дім; мій дім – моя родина; моя родина – рідна Вітчизна».Досліджено наповнення понять «Батьківщина» і «патріотизм» новим ціннісним змістом, осмисленням філософських традиції і особливостей як цивілізації, окре-мого культурно-історичного типу. Розкрито основні ідеї українських освітян щодо національно-патріотичного вихо-вання школярів у сучасному освітньому і виховному просторі. Доведено, що релігійно-духовний чинник має враховувати-ся в системі вищої освіти за умов її трансформації та вход-ження до Болонського процесу. Суттєвим у цьому має бути забезпечення реалізації принципів об’єктивності, науковості, національно-патріотичної спрямованості в поєднанні мож-ливостей релігії, церкви та духовно-гуманітарного вихован-ня студентської молоді України з метою інтеграції держави в європейське співтовариство, світові цивілізаційні процеси, визначати освітню стратегію держави щодо організації і про-ведення заходів на виконання національно-патріотичного вихо-вання дітей, військово-патріотичного виховання студентської молоді, військово-патріотичного навчання та утверджен-ня національної ідентичності студентів, утвердження національної ідентичності державних службовців та поса-дових осіб органів місцевого самоврядуваннята формування української політичної нації.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectдуховно-моральне вихованняuk_UA
dc.subjectуховні цінностіuk_UA
dc.subjectкультурно-історичний типuk_UA
dc.subjectфілософська традиціяuk_UA
dc.titleФілософські погляди на проблеми та перспективи виховання патріотичної молодіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Філософія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
добіжа.pdf385,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.