Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1270
Назва: Реалізація адаптивної навчальної технології при формуванні англомовної компетентності майбутніх моряків
Автори: Волошинов, Сергій
Ключові слова: компетентнісний підхід
адаптивні технології
MOODLE
майбутні моряки
англомовна компетентність
дистанційний курс
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич : Коло
Бібліографічний опис: Волошинов, Сергій. Реалізація адаптивної навчальної технології при формуванні англомовної компетентності майбутніх моряків / С. Волошинов // Молодь і ринок. - 2018. - № 9. - С. 61-65.
Короткий огляд (реферат): У статті проведено аналіз засад використання MLS MOODLE як інструментарію реалізації адаптивної навчальної технології при формуванні англомовної компетентності майбутніх моряків. Описані компоненти (мотиваційно-діяльнісний, програмно-цільовий, інформаційно-діяльнісний, комунікаційний, контрольно-оцінювальний та технологічний) та запропонована модель дистанційного курсу. Зазначено, що адаптивне середовище навчального курсу дозволяє підібрати навчальний контент, завдання, критерії аналізу у процесі навчання. Вони не є статичними та можуть бути змінені відповідно до індивідуальних особливостей студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1270
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
137837-Текст статті-309689-1-10-20181011.pdf308,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.