Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1185
Назва: Участь батьків у підтримці формування життєвих компетенцій дошкільників у освітніх напрямах оновленого державного стандарту дошкільної освіти
Автори: Шинкаренко, В'ячеслав
Купрієнко, Валентина
Міхіна, Наталія
Клімова, Людмила
Мазур, Ірина
Ключові слова: державний стандарт
едагогічні працівники
ошкільники
життєві компетенції
аклади дошкільної освіти
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Шинкаренко, В’ячеслав Участь батьків у підтримці формування життєвих компетенцій дошкільників у освітніх напрямах оновленого державного стандарту дошкільної освіти / В. Шинкаренко, В. Купрієнко, Н. Міхіна // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 13/45 : Педагогіка. – С. 85-89
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається одна з важливих проблем участі батьків у формуванні життєвих компетенцій дошкільників. Основна увага звертається на оновлені базові принципи Державного стандарту дошкіль-ної освіти. Висвітлено три основні механізми впливу батьків на дітей: повідомлення; переко-нання; навіювання. Уточнено напрями співпраці закладів дошкільної освіти з родинами.Обґрунтовано чинники гармонійної взаємодії педагогів та батьків: партнерство у вихо-ванні дітей; розуміння педагогами й батьками мети і завдань виховання; повагу і довіру до дитини; максимальне використання виховного потенціалу колективу й родини під час спільної роботи з дітьми. Уточнено термін «сім’я», яка є одним із найважливіших виховних інститу-тів, роль і значення якого у формуванні особистості дитини важко переоцінити. Визначено, що співпрацю закладу дошкільної освіти з родинами слід реалізувати в таких напрямах: створенні інформаційно-просвітницького простору для батьків та інших членів родини; підвищенні фахової майстерності педагогів через ознайомлення з родинами, досві-дом виховання; сприянні інтеграції родинного виховання в суспільне; заохоченні батьків бра-ти активну участь в освітньому процесі; узгодженні понять цінностей, педагогічної позиції, досягнення єдності виховних впливів на дитину в родині та закладі дошкільної освіти; форму-ванні в педагогічних працівників та батьків позитивного ставлення до партнерської взаємодії, спонукання їх до дій і моделей поведінки, орієнтованих на взаєморозуміння та взаємоповагу.Уточнено форми роботи за участі батьків у освітньому процесі закладів дошкільної осві-ти: індивідуальні чи групові бесіди та консультації; консультаційні центри; зустрічі з експер-тами; міні-лекції; фото- і відеопрензентації тощо. Висвітлено активні форми взаємодії: створення й підтримка творчого конструктивного педагогічного середовища; підвищення фахової майстерності педагогів; планування основних завдань і змісту співпраці закладу освіти з батьками; виявлення й упровадження в роботу педагогічного та родинного досвіду; розроблення та організація тренінгів, круглих столів, ділових ігор, майстер-класів; сімейні фото, бенефіси дитини; анкети для батьків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1185
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
шинкаренко.pdf290,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.