Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1173
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧумак, Микола-
dc.date.accessioned2022-04-05T08:34:19Z-
dc.date.available2022-04-05T08:34:19Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЧумак, Микола Метапредметний підхід до організації навчальної діяльності в академічних умовах / М. Чумак // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 214-218uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1173-
dc.description.abstractТематика статті присвячена аналізу проблеми удосконалення навчальної діяльності в академічних умовах шляхом залучення метапредметного підходу. Окреслено вагомість продуктивної навчальної діяльності, яка покликана поступово витіснити репродуктивну. Уна-очнено варіативність наукових підходів до обґрунтування сутності метапредметного підходу до організації навчальної діяльності в академічних умовах. У процесі теоретичного розгляду уза-гальнено три основоположні функції (зокрема, ціннісна, цільова та змістова), які увійшли в осно-ву феноменологічного функціонування. Констатовано відсутність цілісного феноменологічного розуміння щодо необхідності залучення досліджуваного підходу у рамки інтеграційно-знаннєвого викладу. Сформульовано авторське визначення поняття «метапредметний підхід до навчання».Підкреслено, що неготовність пересічного студента до подолання наявних навчальних труднощів частково спровокована невмінням розставити знаннєві концепти так, щоб вони слу-гували своєрідними підказками для збагачення цілісного світорозуміння. Акцентовано увагу на дидактичній наповненості досліджуваного підходу, що приховується у цілому спектрі принципів, методів, засобів для досягнення основоположної цілі – формування та розвитку професійної компетентності майбутнього фахівця.У процесі теоретичного розгляду унаочнено змістову наповненість метапредметного підходу до навчання, з-поміж якої всі виокремлені структурні компоненти активізують розви-ток професійної компетентності.Здійснено теоретичну «репродукцію» рівня результативності професійної підготовки після залучення досліджуваного підходу, яка віддзеркалена на рівні знань, умінь та навичок, підходів та ділової готовності.Підсумовано, що метапредметний підхід до навчання актуалізує досягнення компетентнісного результату навчальної діяльності, адже багаж знань та комплекс умінь є неоціненним на рівні актуалізації практичних проявів високодієвої результативності.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectметапредметний підхідuk_UA
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UA
dc.subjectакадемічні умовиuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.titleМетапредметний підхід до організації навчальної діяльності в академічних умовахuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
чумак.pdf463,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.