Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1171
Назва: Специфіка викладання англійської мови (за професійним спрямуванням) у морських закладах вищої освіти
Автори: Тіщенко, Олена
Ключові слова: англійська мова за професійним спрямуванням
морський заклад вищої освіти
Модельний курс
міжнародна комунікація
здобувач освіти
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Тіщенко, Олена Специфіка викладання англійської мови (за професійним спрямуванням) у морських закладах вищої освіти / О. Тіщенко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 202-206
Короткий огляд (реферат): Сучасні тенденції розвитку України, її прагнення до інтеграції у світовий освітній та інформаційний простір, стрімке зростання міжнародних контактів зумовлюють підготовку висококваліфікованих спеціалістів, які б були не лише професіоналами своєї справи, але також володіли б іншомовною комунікативною компетентністю. Тому, безперечно, англійська мова (за професійним спрямуванням) має значний вплив на формування сучасного фахівця морського транспорту. Сьогодні вона являє собою один із найважливіших засобів професійного спілкування фахівців морської галузі, оскільки переважна більшість морських суден мають багатомовні інтернаціональні екіпажі. У статті розкривається мета робочої програми та специфіка викладання освітньої компоненти «Англійська мова (за професійним спрямуванням)» у морсь-ких закладах вищої освіти України, зокрема в Азовському морському інституті Національного університету «Одеська морська академія». Авторка виокремлює особливе значення Модельного курсу 3.17 «Морська англійська мова» (Model Course 3.17 Maritime English»), який був розроблений фахівцями Міжнародної морської організації. Розкривається його вплив на викладання морської англійської мови у вітчизняних закладах вищої освіти. Наводяться приклади інноваційних (дис-пути, дискусії, проекти, презентації, дебати, відеолекції) та інтерактивних методів навчання (рольові ігри, ділові ігри, інтерактивні ігри, симуляція, робота в групах), які використовуються під час проведення практичних занять з англійської мови за професійним спрямуванням. При цьо-му у центрі навчального процесу знаходиться здобувач вищої освіти, а викладач є ініціатором та координатором цього процесу. У статті авторка особливо відзначає роль інтернету як освітнього середовища під час викладання англійської мови (за професійним спрямуванням). У дослідженні висвітлено роль міжнародної комунікації, яка має важливе значення для безпечно-го та ефективного функціонування морського транспорту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1171
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тіщенко.pdf311,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.