Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1169
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСупрун, Олена-
dc.contributor.authorЗайцева, Наталія-
dc.contributor.authorСимоненко, Світлана-
dc.date.accessioned2022-04-05T08:05:40Z-
dc.date.available2022-04-05T08:05:40Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСупрун, Олена Застосування технологій веб-квесту на заняттях з іноземної мови / О. Супрун, Н. Зайцева, С. Симоненко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 183-191uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1169-
dc.description.abstractУ статі розглядаються особливості імплементації освітньої технології веб-квесту у процесі викладання іноземних мов студентам нелінгвістичних спеціальностей в умовах дистанційного та змішаного навчання. Викладено суть поняття діджиталізації та висвітлено основні тенденції сьогодення щодо переведення освіти та науки у цифровий формат для інтеграції найсучасніших ІТ-рішень у діяльність навчальних закладів. Досліджено особливості застосу-вання ІКТ та обґрунтовано переваги використання технологій веб-квесту в дистанційному та змішаному навчанні. Розглянуто види веб-квестів, їх основні складники, а також етапи створення. Наголошується на перевагах застосування досліджуваної технології у викладанні іноземних мов, оскільки вона надає доступ до автентичних ресурсів та є одним із способів зану-рення у мову, що вивчається. У статті проаналізовано наявні онлайн-сервіси та інструменти для створення інтерактивних веб-квестів. Узагальнено та викладено практичний досвід засто-сування технологій веб-квесту під час викладання іноземних мов у Таврійському державному агротехнологічному університеті імені Дмитра Моторного. Доведено, що імплементація веб-квестів в аудиторне навчання та самостійну роботу з іноземних мов є високоефективним засобом розвитку комунікативних навичок та цифрової грамотності, актуалізації вокабуляру та поглиблення знань з лінгвокраїнознавства. Зроблено висновок щодо ефективності застосу-вання технологій веб-квесту на заняттях з іноземної мови в немовних закладах вищої освіти, а також виявлено доцільність застосування веб-квестів для самостійної роботи студентів. Відзначено позитивний вплив веб-квесту на мотивацію здобувачів вищої освіти. Виклада-чам іноземних мов запропоновано інтегрувати веб-квест у навчальні програми для студентів нелінгвістичних спеціальностей.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectвеб-квестuk_UA
dc.subjectгейміфікаціяuk_UA
dc.subjectінтерактивні методики навчанняuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjecte-learninguk_UA
dc.subjectдіджиталізація освітнього процесуuk_UA
dc.titleЗастосування технологій веб-квесту на заняттях з іноземної мовиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
супрун.pdf333,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.