Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1162
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНевзоров, Роман-
dc.date.accessioned2022-04-05T06:19:41Z-
dc.date.available2022-04-05T06:19:41Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationНевзоров, Роман Наземне навчання бойових польотів майбутніх льотчиків тактичної авіації в сучасному динамічному відкритому освітньому просторі: до постановки проблеми / Р. Невзоров // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 140-145uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1162-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз поняття «сучасний динамічний відкритий освітній простір» у контексті ключових для нинішнього освітнього середовища тенденцій глобалізації та інтеграції. У результаті вивчення змістовних складників цього поняття запропоноване його авторське тлумачення. Вказано, що його визначальними ознаками у ХХІ столітті виступають масовізація, інформатизація та гуманізація освіти, а провідним педагогічним інструментом є сучасні інформаційні технології навчання. Стрімке поширення останніх викликало до життя низ-ку новітніх педагогічних підходів і теорій. За таких умов будь-яка нова (або оновлена) педагогічна система об’єктивно потрапляє під вплив сучасного динамічного відкритого освітнього просто-ру та закономірно потребує встановлення наукового статусу. Така ситуація склалося і навколо системи наземного навчання бойових польотів майбутніх льотчиків тактичної авіації. Тривалий час її незаслужено омини увагою теоретики військової педагогічної науки. Її традиційно розгля-дали лише як частину психолого-педагогічного вчення про методику льотного навчання. Проте, як доводить дослідження, роль і значення цієї системи значно ширше і вагоміше. По-перше, вона виконує пропевдичну функцію в структурі фахової підготовки військових льотчиків у закладі вищої військової освіти. По-друге, наземне навчання бойових польотів майбутніх льотчиків тактичної авіації давно потребує серйозного оновлення педагогічного змісту та інструментарію. Автором запропоновані складники її нової теорії, визначено їх зміст і розуміння в системі наукового апа-рату сучасної військово-педагогічної науки. Зроблений логічний і доцільний висновок про потребу виділення системи наземного навчання бойових польотів майбутніх льотчиків тактичної авіації в окремий розділ (область) військової педагогіки. Автор переконаний у необхідності саме такого інституціонального статусу цього педагогічного явища.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectосвітній простірuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectназемне навчанняuk_UA
dc.subjectмайбутній льотчик тактичної авіаціїuk_UA
dc.titleНаземне навчання бойових польотів майбутніх льотчиків тактичної авіації в сучасному динамічному відкритому освітньому просторі: до постановки проблемиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
невзоров.pdf315,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.