Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1113
Назва: Формування дослідницької компетенції майбутніх учителів філологічних спеціальностей
Автори: Мішеніна, Тетяна
Ключові слова: навчально-виховний процес
науководослідницька діяльність
майбутні учителі філологічних спеціальностей
вищий педагогічний навчальний заклад
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Мішеніна, Тетяна Формування дослідницької компетенції майбутніх учителів філологічних спеціальностей / Т. Мішеніна // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, Г. Васянович, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 3. – С. 105-115
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено сутність дослідницької компетенції; розкрито етапи організації дослідницької роботи майбутніх учителів філологічних спеціальностей у вищих педагогічних навчальних закладах шляхом послідовного інтегрування науки й навчально-виховного процесу. Розкрито особливості організації науково-дослідницької роботи студентів на основі застосування методів наукового пізнання як методів оволодіння навчальним предметом в умовах навчального пошуку. Виокремлено етапи дослідницької діяльності, на кожному з яких формуються і закріплюються знання й уміння, пов’язані з технікою і методикою виконання філологічного експерименту; формуванням психологопедагогічних і філологічних знань майбутніх фахівців
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1113
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
мішеніна.pdf232,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.