Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1087Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Розлуцька, Галина | - |
| dc.date.accessioned | 2022-03-24T14:34:42Z | - |
| dc.date.available | 2022-03-24T14:34:42Z | - |
| dc.date.issued | 2014 | - |
| dc.identifier.citation | Розлуцька, Галина Краєзнавчий компонент у змісті шкільних підручників для народних шкіл Закарпаття / Г. Розлуцька // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. Скотна, Г. Васянович. О. Карпенко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 2. – С. 169-178 | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1087 | - |
| dc.description.abstract | У статті краєзнавство розглядається як компонент змісту підручників для початкового навчання. Вказано, що краєзнавство вивчалося у народних школах Закарпаття міжвоєнного періоду як окремий предмет. Краєзнавчі матеріали, вміщені у змісті підручників з читання, рідної мови, історії, географії стали джерелом патріотизму закарпатців | uk_UA |
| dc.language.iso | ua | uk_UA |
| dc.subject | краєзнавство | uk_UA |
| dc.subject | зміст підручників для початкового навчання | uk_UA |
| dc.subject | народні школи міжвоєнного періоду | uk_UA |
| dc.subject | Закарпаття | uk_UA |
| dc.title | Краєзнавчий компонент у змісті шкільних підручників для народних шкіл Закарпаття | uk_UA |
| dc.type | Стаття | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | № 29 (2014) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка» Ч. 2 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| розлуцька.pdf | 219,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.