Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1055
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНевмержицька, Олена-
dc.date.accessioned2022-03-24T09:20:53Z-
dc.date.available2022-03-24T09:20:53Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationНевмержицька, Олена Розвиток аксіологічних ідей у вітчизняній педагогічній теорії другої половини XIX - початку XXст. / О. Невмержицька // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. В. Скотна, Г. Васянович. О. Є. Карпенко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : [ВВ ДДПУ ім. І. Франка], 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 1. – С. 104-113uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1055-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу доробку вітчизняних педагогів другої половини ХІХ – початку ХХ ст. з метою виокремлення пропагованих у них виховних цінностей. Доведено, що незважаючи на прихильність вчених до різноманітних напрямів і течій педагогічної науки, у їхніх поглядах простежуються ідентичні цінності, що, на думку автора, пов’язано із поступовим утвердженням у суспільному житті загалом та у педагогіці зокрема ліберальної ідеологіїuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectцінністьuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectвиховні цінностіuk_UA
dc.subjectаксіологічні засади освітиuk_UA
dc.subjectпедагогічна теоріяuk_UA
dc.titleРозвиток аксіологічних ідей у вітчизняній педагогічній теорії другої половини XIX - початку XXст.uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
невмержицька (7).pdf263,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.