Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1035
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСосяк, Мирослава-
dc.date.accessioned2022-03-17T13:28:15Z-
dc.date.available2022-03-17T13:28:15Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСосяк, Мирослава. Професійно-орієнтований дискурс і статусно-рольові відношення у контексті підготовки вчителя іноземної мови / М. Сосяк // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій, О. Є. Карпенко та ін.]. - Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. - Вип. 5/37 : Педагогіка. - С. 206-217. - Бібліогр.: с. 215-216 (12 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1035-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано модель творення професійно-орієнтованого дискурсу, визначено його типи та жанри, а також наведено приклади завдань для перевірки рівня сформованості дискурсивної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. Професійно-орієнтований дискурс – це комунікативне явище, зумовлене статусно-рольовими відношеннями між комунікантами, у якому простежується взаємозвʼязок між лінгвістичними факторами, умовами та сферою спілкування, конкретними комунікативними намірами й цілями.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпрофесійно-орієнтований дискурсuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectнавчальний тип дискурсуuk_UA
dc.subjectметодичний тип дискурсуuk_UA
dc.subjectнауковий тип дискурсуuk_UA
dc.titleПрофесійно-орієнтований дискурс і статусно-рольові відношення у контексті підготовки вчителя іноземної мовиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 37 (2017) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
сосяк.pdf446,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.