Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1024
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНевмержицька, Олена-
dc.date.accessioned2022-03-17T11:16:18Z-
dc.date.available2022-03-17T11:16:18Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationНевмержицька, Олена Реалізація аксіологічних ідей у вітчизняному освітньому просторі першої половини XIX ст. / О. Невмержицька // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 5/37 : Педагогіка. – С. 109-117uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1024-
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізові освіти та шкільництва на етнічних українських землях, що у першій половині ХІХ ст. входили до складу Російської імперії, крізь призму актуальних для того часу освітніх цінностей. На прикладі окремих освітніх інституцій показано специфіку російського, польського, єврейського, українського шкільництва означеного періоду. Доведено, що основними ідеями, на яких базувався освітній процес, були становість, народність та релігійність. Ці ідеали вплинули на визначення змісту, форм, методів та засобів навчання і виховання в закладах освіти означеного періоду, статус вихованця у навчально-виховному процесі тощоuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectаксіологічна ідеяuk_UA
dc.subjectосвітні цінностіuk_UA
dc.subjectшкільництвоuk_UA
dc.subjectвітчизняний освітній простірuk_UA
dc.titleРеалізація аксіологічних ідей у вітчизняному освітньому просторі першої половини XIX ст.uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
невмержицька (6).pdf412,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.