Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1021
Назва: Процес навчання англійської мови у групах з різним рівнем мовленнєвої підготовки
Автори: Лаптінова, Юлія
Ключові слова: змішана група
диференційоване навчання
стратегії викладання
непрофільна дисципліна
різнорівневий підхід
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Лаптінова, Юлія Процес навчання англійської мови у групах з різним рівнем мовленнєвої підготовки / Ю. Лаптінова // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 5/37 : Педагогіка. – С. 79-88
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена методиці навчання іноземної мови у різнорівневих групах немовних спеціальностей у вищих навчальних закладах. Розкрито сутність та значущість різнорівневої диференціації як однієї з актуальних технологій навчання при підготовці майбутніх фахівців. Важливу увагу приділено складнощам викладання й вивчення іноземної мови в студентських групах з різним рівнем мовленнєвої підготовки. Запропоновано методичні стратегії реалізації різнорівневої диференціації, що сприятимуть ефективному навчанню іноземної мови студентів немовних спеціальностей
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1021
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
лаптінова.pdf421,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.