Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1020
Назва: Cognitive development of school children - operational thinking in the norm and pathology
Інші назви: Когнітивний розвиток школярів - операційне мислення у нормі й патології
Автори: Kostka-Szymanska, Małgorzata
Ключові слова: діти
пізнання
оперативне мислення
читання
дислексія
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Костка-Шиманська, Малгожата Когнітивний розвиток школярів - операційне мислення у нормі й патології = Kostka-Szymanska M. Cognitive development of school children - operational thinking in the norm and pathology / М. Костка-Шиманська // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 5/37 : Педагогіка. – С. 71-78. – Текст англ. м
Короткий огляд (реферат): У статті представлено результати дослідження зрілості мислення в групі дітей, які мають труднощі у читанні, і тих, хто вміє читати без будь-яких проблем. У дослідженні взяло участь шістдесят шість дітей (з нормою розвитку та з ризиком дислексії). Метою дослідження є оцінка зрілості мислення у дітей (вимірюється ефективність оперативного мислення). Нижчий рівень координації логічних структур мислення отримано в групі дітей з ризиком дислексії. Результати дослідження підтверджують відмінності в способі оперативного мислення між дітьми з ризиком дислексії і в нормі розвитку
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1020
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
костка.pdf383,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.